A csomag tartalma: egy kijelző, egy vezérlő, négy ultrahangos fej, és egy lökhárító fúró, meg némi kötegelő, és egy tápkábel.
A szerelési útmutató megint nagyon vicces volt, a forgalomba hozatali engedélyezésnél nem tudom elhinni, hogy ezeket valaki ellenőrzi.... Leginkább kihámozva a lényeg, "te furni negy lukat, tenni bele kicsit ovatos fejek kabelvigyaznikotegelvea helyin tavolsag sajtosteszta es beallitas.... "
Nem szeppenek meg egy ilyentől, mindig mosolygok ezeken... :) Kb 1 hónapot a polcon várt a cucc mire lett 3 órám, hogy beépítsem.
A beépítéshez le kell szerelni a hátsó lököst, anélkül nekem nem ment a dolog, elég sok "vak" rész volt, nem mertem találomra kifúrni, elég ronda lett volna 4 ekkora kihasználatlan lyuk.
Lepattintva a lökhárító, így már be lehet látni amennyire szükséges |
Könnyen átlehetett fúrni a lökhárítót. |
Bekötöttem a tápvezetékeket a tolató lámpára, és leteszteltem az érzékelők működését. Minden rendben volt, elkezdtem az összeszerelést. Lökhárító vissza, lámpákat be kontakt spréztem és visszaraktam, a vezérlőt a hátsó sárvédőnél eldugtam. Sajnos itt az időm elfogyott, még hátra lett volna a kijelző műszerfalra vezetékezése.. Egy gyors használatba vételi beállítást csináltam, a szomszéd kerítéséhez tolattam, rükibe tettem a váltót, és beállítottam a fejeket. Ez kijelző nélkül csak egyesével megy, de a kijelzős kivitellel 10 perc max az egész.
Update:
Miután eldőlt, hogy autó csere lesz, hirtelen lett idő javításokra, meg befejezni az apróságokat :) A kijelzőt előre vittem, a dobozt betekertem szövetes ragasztóval, hogy ne zörögjön, vissza tettem a műanyag takaró elemeket. Nagyon jól működik, alaptalan volt a félelmem, bátran ajánlom mindenkinek, azzal a kiegészítéssel, hogy felesleges a kijelzős verzió, bőven elég a csipogós is.